donderdag 30 september 2010

and the winner is....

Omdat ik straks naar een geweldig leuk scrap weekend ga (foto's volgende week) zat ik al vroeg lootjes te maken en mocht de liefste helpen.
En schat.....wie zijn het geworden ?
Dames VAN HARTE hoor. Jullie mogen je nu officieel eigenaar noemen van de eerste GIVE AWAY !!
Betty en Claire willen jullie je adres aan mij doormailen ? En omdat ik nog wat harten over heb, maar dan zonder streep, stuur ik ook een hart naar Janna en Elma die nu net buiten de boot vielen. Omdat het de eerste keer is zullen we maar zeggen.
Volgende give away doe ik als ik 20 volgers heb. Dat gaat lukken toch :-)
De hartjes stuur ik naar iedereen op NA het weekend, ik ga mijn koffer pakken en het hele weekend alleen maar met papier aan de gang. LEUK LEUK LEUK.

4 opmerkingen:

  1. Ohh sil ik kan niet wachten....heb nog nooit iets gewonnen in mijn leven!!!!Behalve mijn man dan,dat is vandaag precies 26 jaar geleden dat wij verkering kregen!!Maar ik kan niet wachten totdat ik mijn hart in ontvangst kan nemen,ik wil het hart ook wel komen ophalen,maar dan wel koffie met walnotentaart!!!!!xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is super leuk,en hangt aan de spiegel in de gang naast de andere harten.Dank je wel!!

    BeantwoordenVerwijderen