zaterdag 23 oktober 2010

GROOOTE bloem

 
Ik was nog met een ander kraanvogel projectje bezig. Kraanvogels op bloemendraad, samen met tutbloemen, Blom van Jurianne Matter(besteld bij http://www.bijzondermooi.nl/ ) en gelamineerde bloemen van mooi papier gezellig bij elkaar in een hoge smalle vaas. Het ziet er spectaculair uit. Deze heb ik op mijn werkkamer staan, in de keuken staan ze in rood en rose:
Ik wordt er blij van, vooral omdat iets wordt zoals je het in je hoofd had :-)
Ook nog lekker gehaakt, de sjaal voor vriendinnetje A is klaar, en waarom hetzelfde patroon niet ook een keer van zpagetti haken ?
Het ziet er heel gaaf uit. Het is niet erg soepel maar wel opvallend mooi! Ik denk dat ik het op een kussen naai. Je zou er een heel vloerkleed van kunnen haken.........maar nu even niet. Mooi weekend allemaal!

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk, die lamp! Geweldig, hoe lang ben je daar mee bezig geweest?

    Leuke blog heb je! Ik kom zeker vaker kijken.

    Groetjes San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei, die sjaal is mooi!! Bedankt voor het delen van het patroon... Ik heb pas heel mooi garen gekregen bij een swap dus ik denk dat ik nu wel weet wat daarvan gemaakt gaat worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi, ik heb een vraag... heb je voor mij het patroon voor deze mooie leuke haakinspiratie?

    groetjes, sanja

    BeantwoordenVerwijderen