zondag 12 december 2010

recycle

En dit krijg je dan als je plastic tasjes gaat strijken.  Ik had het al vaker gedaan en het is zo leuk om mee bezig te zijn en een mooie manier om van al die tasjes af te komen (voor dit project had ik er minstens 6 nodig). Ik heb dit weekend een omslag voor een notitieboek gemaakt, randje er langs gehaakt en bladwijzers met een bloem.
Ook doen ? Vanaf januari start ik weer met de workshops (gezellig met high tea!!) en Almere ligt lekker centraal in Nederland dus als je vast informatie wilt reageer dan via de mail.

Etuitje erbij gemaakt (ik had een gave plastiv tas van de "Sound of Music"), randje goud er langs, lekker kitsch.
Laatst dit leuke tijdschrift gescoord, gewoon bij de AH. Er staan leuke brei en haak projectjes in. Kussens en poefjes breien,
tasjes vilten en mijn favoriet:
bloemen op kussens, prachtig.
Maak er een goede week van liefjes, X

6 opmerkingen:

  1. Leuk wat je doet met plastic zakjes! En dank je wel voor de tip van dat tijdschrift, ik ken dat wel met kleding, maar wist niet dat er ook een home-versie van is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat apart omslagje is dat geworden. Leuk met dat gehaakte erbij!

    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk die omslag van plastic tasjes. Jammer dat ik niet meer in Almere woon anders had ik zeker een workshop bij je gevolgd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eindelijk......de tasjes workshop!Ik doe mee,kom ik tenminste een keer van al die tasjes af,die ik al heel lang spaar!Super leuk wat je gemaakt hebt!x ps vraag je of Jolanda dan ook komt?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nice one. A new follower from Thrifty Thursday bloghop...See you.

    You can visit here

    BeantwoordenVerwijderen