zaterdag 28 januari 2012

Zaterdag.

Zo lekker, het weekend begint met zon.
Op de fiets boodschapje doen,
het wordt risotto vanavond.
Verse bos bloemen in de vaas,
Nou ja, het zijn meer takken met
hier en daar een bloem.
Zo fijn om naar te kijken.

En verder de hele dag een beetje rommelen.
Onder andere voor de
GIVE AWAY
En dit wordt het dan;
Voor drie volgers heb ik een
doe het zelf
pakketje gemaakt.
Om zelf lekker een uurtje te fröbelen,
op een zaterdagmiddag of zo....
Het bestaat uit:
 gekleurde knoopjes en splitpennetjes,
een rolletje fun tape,
een stofpakketje om een
corsage (of iets anders) te maken
en een hartjesslinger die al af is,
kun je zo aan de deur hangen.

Wil je mee loten?
Wees een volger en laat een berichtje achter voor
14 februari

Fijn weekend,
X

16 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik wil heel graag meedoen aan je give-away! Wat een leuke kadootjes ga je weggeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuk Monique en ik willen heeeeeel graag mee doen!Liefs Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk Siel!! Wil graag meedoen!! Leuk om straks na afronding van mn opleiding mee aan de slag te gaan!! liefs El

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoe ! ik sta daar nog niet tussen ! Nu wel dus ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo, helemaal niet brutaal om te vragen of ik een link op m'n blog wil zetten van je give away.....ik heb hem helemaal over het hoofd gezien...stom...want hij is geweldig!! ik doe dus graag mee!!!zo'n leuk knutsel setje is wel wat voor mij en m'n meiden. Het recept van je cocopops heb ik pas ook al uitgeprobeerd, groot succes!!
    Groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo,

    Wat een leuke give-away. Ik wil ook graag meedingen om zo'n leuk doe het zelf pakket te winnen. Ik ben een nieuwe volger.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel toevallig je blog tegengekomen, leuke give away heb je! zal je linken op mijn blog!
    Ik heb trouwens ook iets weg te geven op mijn lekkerbekkenblog!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hallo! via via ben ik ook op je blog terecht gekomen! Ik doe graag mee met deze leuke give away, maak wat extra reclame op onze blog www.fou-does.blogspot.com en wordt volger!

    Veel succes!
    groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh ik waag een gokje, wat een leuke give away!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke give-away!
    Wil ik graag winnen!
    Ik had laatst je cakepops gemaakt en mee naar school genomen.
    Nu kom ik met m'n cakepops in de schoolkrant :)

    Groetjes,
    Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Op de valreep kom ik nog jouw Give Away tegen via de blog van Willewopsie. Ik doe nog graag mee met deze leuke Give Away. Ga je volgen!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk! Dat wil ik wel winnen! :) Ik ben via via op je blog gekomen en ik ga je zeker volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk, ik doe graag mee met je give-away :)
    Groetjes, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke give-away, kom via via hier terecht. Ik word meteen volger en doe graag mee. Ga je blog eens verder bekijken vooral over die cake-pops.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke give-away, wordt meteen volger en doe graag mee. Ga je blog nog even verder ontdekken, las hierboven iets over cake-pops, klinkt leuk.

    BeantwoordenVerwijderen