maandag 13 februari 2012

nieuwe boeken


In Parijs was ik natuurlijk in de Fnac. DE "mediamarkt" van
Frankrijk en Belgie, maar dan met een fantastische
boekenafdeling.
Grote collecties kook en hobby boeken.
Uuuuuren kan ik er door brengen.
Ik nam een scrapboek mee met veel
fotowerk.
Plaatjes kijken blijft het leukst niet waar.
Veel inspiratie, dus weg achter die computer,
en ga wat doen! (ik kom vandaag niet op gang......maandag)
Leuke technieken, bijvoorbeeld met schuurpapier en
kleurtjes een foto behandelen.
Ander boek, over fimo. Ik ben niet zo van de klei,
maar hier staan zulke leuke dingen in dat je handen
gaan jeuken.

Heerlijke kleurtjes toch?
Zo schattig dit.

Morgen trekt de computer drie winnaars van
de Give Away! 
Je kan dus nog mee doen.

Fijne dag.
X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten