zondag 19 februari 2012

Tasje, blokje en award

Ik streek laatst nog een plastic tas.
Met een schattig hondje er op.
Het hondje was een strijkapplicatie dat ik
versierde met stoffen roosjes.
Verder heel veel roze en zwart/wit.
Tas werd meteen door oudste ingepikt.
Ik ben bijna aan het eind van de blokken.
Ik doe er 25, zet alles aan elkaar en haak er nog
een brede rand omheen.
Het garen haakt heerlijk, het ziet er prachtig uit,
en het wordt vast een heerlijk kleed voor in de 
luie stoel.........
Maar ik mis wel een beetje de kleurtjes.
Het wordt tijd voor het voorjaar denk ik.

Van Evelien kreeg ik deze award en daar ben ik 
natuurlijk erg blij mee. Ik voel me zeer vereerd dat ze
deze award aan mij geeft. Leuk om te merken dat je
blog gelezen en gewaardeerd wordt.
Heel erg bedankt Evelien!
 Nou is het de bedoeling dat ik deze award 
aan 15 (!) andere bloggers doorgeef, en wat over mijzelf vertel.
Dat laatste wil ik wel doen, maar een keuze maken
uit al die creatieve, mooie en inspirerende blogs die er zijn
kan ik gewoon niet.
Vorig jaar heb ik er ook al iets over geschreven, en ik
denk er nog steeds zo over.

Over mij:
-We hebben een camper waar we regelmatig
heerlijke tochten mee maken.
(Parijs, Barcelona, Berlijn)
-Ik ben gek op stedentrips. En dan maar lopen, lopen,lopen.
Ik hou van architectuur, modern of heel oud,
Oude kerken, schilderkunst, mariabeelden,
oude vloer mozaïeken,
en ik vind het leuk om overal (gekke) foto's van te maken.
-ik hou van lezen. Altijd al gedaan. Vroeger was dat alles van de dolle tweeling,
of alles van Agatha Christie. Nu is dat alles van Henning Mankel,
 Nicci French, Tess Gerritsen tot alles
van Elizabeth George. Detectives, Thrillers, ik hou
van een beetje spanning.
Daarnaast heb ik een tijdschriftenverslaving en
lees ik kookboeken in bed.
-Ik geef de voorkeur aan een skivakantie boven een 
zomervakantie, en in hardlopen heb ik 
een paar jaar geleden helemaal mijn
sport gevonden. 
-Verder werk ik al meer dan 30 jaar (jeetje) met 
mensen met een verstandelijke beperking.
Superleuk!
Op het moment doe ik dat drie dagen in de week.

Zo. En nu weer een stukje haken en een koffietje.
Fijne zondag,

X


Geen opmerkingen:

Een reactie posten